REKLAMAATIO

Joskus harvoin tuotteessamme saatta ilmestyä vika. On tärkeää, että saamme tietää tästä mahdollisimman nopeasti, jotta pystymme auttamaan sinua löytämään sopivan ratkaisun, ja tekemään tarvittavia parannuksia.

Mikäli sinä tahdot reklamoida tuotteesta, pyydämme sinua ottamaan meihin aina yhteyttä etukäteen, jotta pystymme rekisteröimään sen. Lähetä meille mielelläsi yksi, tai useampi kuva tuotteen viasta ja muutaman sanan tapahtuneesta, niin autamme sinua löytämään hyvän ratkaisun. Normaali kulutus, tai käyttövirheet eivät luokitella reklamaatioina.

Reklamaatio tarkoittaa, että tuote on virheellinen, tai puutteellinen. Jos huomaat tämän, täytyy sinun ilmoitta meille hyvissä ajoin. Mikäli emme ole toimittaneet tuotetta luvattuun aikatauluun, luokitellaan tämä myös puutteena ja sinun tulee jäälleen ilmoittaa hyvissä ajoin. Tämän ilmoituksen tulee olla kirjallinen. Voit reklamoida tuotteesta viimeistään kaksi vuotta sen jälkeen, kun vastaanotit tuotteen, tai viisi vuotta jos kyseessä on tuotteita joiden tulee kestää huomattavasti pidempään.

Pyydämme että reklamaatiotuotteet pestään ennen kuin ne lähetetään meille.